sobota, 29 stycznia 2011

Przepis na... Ibiska ;)

Nie, w tym przepisie nie chodzi o zrobienie Ibiska, ale o zrobienie pracy według podanych przez nią wytycznych:
- coś z piwnicy - u mnie zakrętka od słoika
- coś z kuchni - aluminiowa tacka na grilla pocięta i maźnięta tuszem alkoholowym, kasza kukurydziana, podkładka (wafel) pod piwo (to okrągłe pod pokrywką)
- coś z łazienki - opakowanie po perfumie (żółta tektura falista i różowa bibułka do obklejenia płyty CD), naklejki do paznokci (te małe kryształki), pasta do zębów wymieszana z farbą do pomalowania wafla
- faktura.

Powiem Wam w sekrecie, że świetnie się bawiłam przy tworzeniu tej kartki, a takie soczyste barwy już dawno za mną chodziły ;)

 i ujęcie nr dwa:
Mam nadzieję, że podejmiecie wyzwanie i pobawicie się z nami ;) Macie czas do 5 lutego.
Buźka :) 

11 komentarzy:

  1. rewelacyjna jest!!!!!czad po prostu!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita, nieziemska praca! jestem zachwycona! Po prostu słów już nie mam. Kolory przede wszystkim!!

    OdpowiedzUsuń
  3. kolory mega soczyste!!! Fanatstyczna!! Masz niesamowity zmysł dobierania wszystkich elementów i "składania" w jedną piękną całość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kartka przepiekna! taka zywa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna!!! A kolorami chyba już mnie zainfekowałaś, bo od jakiegoś czasu układam w głowie plany na soczyście kolorową i kontrastową karteczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bajjko, Katharinko, Maryszo dziekuję :*
    Nimuszko czekam niecierpliwie na efekty tej infekcji !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowicie pomysłowa, rewelacyjne połączenie kolorów, cudo !! jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest niesamowite zwłaszcza wtedy , gdy ma się świadomość z czego zostało zrobione. Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...