środa, 18 czerwca 2014

Ogólnopolskie Craft Party w Poznaniu- warsztaty

Ekhm, ekhm! Nadejszła wiekopomna chwila ;) 

W ogromną przyjemnością chciałam Was zaprosić na mój pierwszy warsztat kartkowy podczas Ogólnopolskiego Craft Party ogranizowanego przez wielce utalentowane Poznaniaczki :)

 Na warsztatach postaram się Wam przybliżyć moje techniki robienia kartek. 
Podczas trzygodzinnych warsztatów wykonamy trzy sztuki, w tym przynajmniej jedną mediową
(a jeśli czas i chęci pozwolą to więcej).
Postaram się pokazać w jaki sposób pracować z papierem, jak go drzeć, wywijać, marszczyć, aby zmieścić na kartce jak najwięcej warstw. Pokażę Wam, w jaki sposób używam mediów (distressów i mgiełek) na wspaniałych papierach "Winter is coming". Każdy z uczestników warsztatów przekona się, że mech oraz patyki to niezwykle wdzięczne dodatki. 

Pracować będziemy na materiałach od UHKgallery oraz Wycinanki.

Każdy z uczestników otrzyma kompletny zestaw materiałów,
proszę jedynie przynieść ze sobą nożyczki/ nożyk + matę do cięcia.
Ewentualnie fartuszek ochronny i zestaw do tuszowania (tusz + aplikator) na własny użytek.
Cena:75 zł
Zapisy: kobens@o2.pl



Do zobaczenia!

3 komentarze:

  1. To by była dla mnie super sprawa,tylko za daleko;( przyjedź do Gdańska! pliss!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Anetko to moje pierwsze warsztaty, zobaczymy jak się sprawy potoczą i może się uda zawitać nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dasz radę , bo jesteś baaardzo zdolna !!!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...