środa, 9 kwietnia 2014

UHKowe kartki dwie i tagi dw

Dzisiaj znowu zaległości :)
Witajcie kochani :) 
Dzisiaj mam dla Was dwie karteczki, dla niej i dla niego, choć oczywiście nie będę się upierać, że nie  można ich podarować zapalonej podróżniczce/marzycielce lub mężczyźnie lubiącemu kwiaty ;)

Obydwie powstały przez brutalne pocięcie i potarganie "Zakochanego Holmesa"

Do zrobienia pierwszej użyłam dwóch stron "Moriarty", kraftowej bazy i papieru, kwiatów, wstążki i sznurka, a także motyla

W tle cudowności od Littlewood- szpule i podkładki


Druga to kartka dla podróżnika/podróżniczki lub marzyciela/marzycielki. 
Powstała z "Moriarty" oraz  "Letter".
Nieco  bardziej surowa, z embossowanym tłem lekko maźniętym tuszem kredowym, atrybutami podróżnika  ;) Na tagu odbity stempel z mapą


A na deser dwa cukierkowe tagi w słodkich odcieniach różu, beżu i pomarańczy :)
 Królują na nich niepodzielnie "Sklepy cynamonowe- Owoce tropikalne"
 a w szczególności "Arbuz" i "Winogrona"



Pozdrawiam :)
Kobens


6 komentarzy:

  1. same cudowności!
    fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ja już wspominałam, jak bardzo podobają mi się te tagi? Otóż bardzo bardzo. Przedarcia, szpuleczki i ramka, i wszystko w pastelach, wspaniałości.

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza kartka rewelacyjna...nie wpadłabym na takie połączenie kolorów....boskie!

    OdpowiedzUsuń
  4. oczywiściereszta również :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękności:) Kasiu czy mogę bezwstydnie podkraść pomysł na szpuleczki z różowego taga??? :):):)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...