czwartek, 11 lutego 2010

Kolory Anny-Marii

Byłam (w Polsce), zobaczyłam (śnieg) i wróciłam (niewyspana), ale dobry humor nadal mi dopisuje, tym bardziej, że przytachałam ze sobą nowiutkie papiery z ILS i czesankę, więc bójcie się! Niedługo (no może nie tak niedługo, bo czasu ciągle brak) zasypię Was moimi pokracznymi wytworami, a tymczasem kartka w kolorach Ani-Marii na wyzwanie piaskownicowe


Maszynkowe wycinanki, farby akrylowe i crackle, tektura, kwiatki primiy i wsio ;)
Buzi buzi dla wszystkich tuzaglądajacych :D

15 komentarzy:

  1. Fajna ta karteczka . Przychodzi mi do głowy tylko jeden opis "modernistyczny vintage " jeśli coś takiego istnieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kartka, fajne kolory i bardzo do niej pasuje określenie Agnieszki "modernistyczny vintage ". Trafne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka jak zawsze ;)
    Bardzo mi się podoba ta tektura !!! Miodzio !

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka i świetne określenie. Modernistyczny vintage - czy nie jesteśmy świadkami powstania czegoś przełomowego ? :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki kochane babolce za dobre słowo, szczególne podziękowania dla Agnieszki za "modernistyczny vintage" :*

    OdpowiedzUsuń
  6. śmieciowa, ale jednocześnie elegancka i piękna... nie sądziłam, że to możliwe!!! cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszła super!
    Jak ja lubię recycling ;)
    Magda x

    OdpowiedzUsuń
  8. Najmodniejsze kolory tego sezonu:) śliczna!

    ps. Czekam z niecierpliwością na filcowe stworki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. najpierw ślinotok, a potem palce lizać :D
    cudo kochana :)

    bajjka

    OdpowiedzUsuń
  10. och piękna ona!!!
    i do czesanki się dobieraj jak najprędzej:D!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam twoją niepowtarzalność .. niebanalność interpretacji i pomysłowość - również w tym wypadku ona nie zawiodła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie zawiodło cię też szczęście zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...