poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Zielony tag

Nie mogłam sobie odmówić tej przyjemności ;)
Na blogu wyzwaniowym CraftArtwork trwa właśnie wyzwanie polegające na stworzeniu taga w kolorze
zielonym :) Ale to nie wszystko, bo tagów będzie więcej, a ja nie mogę się już doczekać!  

A całkiem przypadkiem tag spełnia też wymogi wyzwania SSS&S a Tim Holtz Technique ;)

Distressy, zapomniane stemple i taśma TH i Crackle Medium, na które skusiłam się ze wzgl na cenę, 
a które w ogóle nie spełnia swojego zadania :/
 Dziękuję za odwiedziny :)

18 komentarzy:

  1. Cudne chlapania i stemplowania!

    OdpowiedzUsuń
  2. love your work ! fantastic colours !

    OdpowiedzUsuń
  3. oj te zielenie mnie oczarowały :-) Piękny tag

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny tag i piękne odcienie zieleni:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo bardzo bardzo mi się podoba! I do tego ubóstwiam zieleń:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten tag to jest to, co nimuchy lubią najbardziej u Kobensów :)
    Ja się zawiodłam na Glue and seal, bo schnie to całą wieczność, a tyle czasu to ja nie mam ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. :* dziękuję Wam
    Nimuszko może i G&S schnie długo (ja zostawiam na noc ;), ale przynajmniej wiesz, jaki efekt uzyskasz, to dziadostwo nawet jednego pęknięcia nie spowodowało!!! Wrrr... Chyba przeproszę Crackle accents ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny tag, świetne tło i świetny stempel

    OdpowiedzUsuń
  9. REWELACJA !!!!!!!!!!
    Tag jest cudowny !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny! Napatrzeć się nie mogę...

    OdpowiedzUsuń
  11. just love these vibrant colours and great stamping. Thank you for sharing with Simon Says Stamp & Show!
    Sarah.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cool tag - beautifully bright and vibrant. x

    OdpowiedzUsuń
  13. jak pięknie! bardzo oryginalnie ;)) trwam w zachwycie... :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, such fabulous colors. I love that vintage image stamp you used too. Terrific job on the TH technique challenge. So glad you joined in our fun this week at Simon Says Stamp and Show!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...