wtorek, 16 sierpnia 2011

Kartka z motylem

Serdecznie zapraszamy Was do zabawy, motylki to bardzo wdzięczne elementy kartek,
w tym wyzwaniu należy również użyć sznurka lub wstążki oraz napisu (w dowolnej postaci) 

Moja kartka to prawie 100% recyklingu w recyklingu ;)
Tekturka z odzysku pomalowana akrylówką, opakowanie po kwiatkach Primy, ramka wycięta wykrojnikami,
kwiatek (ten akurat nowy ;) , motylki- jeden większy, pozostawiony bez ingerencji, a drugi mniejszy- maźnięty 
akrylówką i posypany brokatem. Do tego trzy guziole z pchlego targu przyszyte zieloną muliną 
i, z tego co mi wiadomo, jest to też jedna z najbardziej krzywych kartek, jakie poczyniłam ever ;)  

Buziaki dla wszystkich tuzaglądaczy :) Dziękuję, że jesteście :* 

7 komentarzy:

  1. może i krzywa jest, ale co tam... piękna jest i tyle w swojej prostocie i w przecudniastej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest!
    Podoba mi się rozmieszczenie poszczególnych elementów i w ogóle wybór właśnie ich...
    Ten zielony motyl cudnie wygląda na fioletowym tle!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna praca!

    OdpowiedzUsuń
  4. W krzywości siła jak widać, bo urocza jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To najbardziej radosna kartka jaka ostatnio widziałam cudo :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. :* dziękuję dziewczyny

    Bardzo to przykre, ale dzisiaj po raz pierwszy byłam zmuszona usunąć niektóre komentarze z mojego bloga.
    NIE BĘDĘ TOLEROWAŁA OBRAŻANIA INNYCH OSÓB NA MOIM BLOGU.
    Jeśli nie masz zamiaru napisać czegoś na temat moich prac, to lepiej nie pisz wcale...
    PS Internet już dawno przestał być anonimowy i dosyś łatwo dociec, kto jest autorem tych obraźliwych komentarzy

    OdpowiedzUsuń
  7. jest śliczna....a moje przeszycia są ręczne bo niestety maszyny brak;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...