piątek, 26 sierpnia 2011

Projekt motyl


Za namową Michelle z bloga Craftypantki chciałybyśmy Was bardzo gorąco zachęcić do wzięcia udziału w kolejnych rękoczynach oraz  projekcie Motyl.

Muzeum Holocaustu w Houston organizuje zbiórkę ręcznie wykonanych motyli,
z których powstanie wielka wystawa.
Plan jest ambitny - zebranie 1 500 000 ręcznie wykonanych motyli- ma to odpowiadać liczbie dzieci, które zginęły podczas Holocaustu.

Szczegóły tej niezwykłej akcji znajdziecie na blogu Craftypantki oraz na stronie muzeum

 Ja zrobiłam dwa motyle

pierwszy wyszedł bardzo dosłowny
tektura, biała farba akrylowa, stempel Primy, wydrukowany drut kolczasty pokryty glossy accents
Drugi też trochę smutny
distressy, stempel, glossy accents nakładane pędzelkiem
Gorąco zachęcamy Was do wzięcia udziału w tym projeckcie !!!
 * * *
A na koniec, trochę dla poprawienia sobie nastroju, poczyniłam na szybko takie motylowe
fruwajki do okna ;)

Na Wasze motylowe prace (niekoniecznie poczynione na Projekt Motyl !!!) czekamy do 8 września.
 Pozdrawiam ciepło :)

19 komentarzy:

  1. poruszające! szczególnie pierwszy! gdybyś nie napisała, że drut to wydruk, to żyłabym w przeświadczeniu, że umieściłaś prawdziwy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też pomyślałam, że to prawdziwy drut...
    Drugi motyl wygląda jak żywy a motyle w oknie są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. tez myslalam ze jest prawdziwy. nawet sie zastanawialam skad go wzięłaś:)

    niesamowity ten motyl

    OdpowiedzUsuń
  5. CUDNE. wyszły genialnie. nie mogę przestać się na nie gapić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG - jesteś geniuszem, uwielbiam Twoje pomysły !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo wymowne są, piękne, poruszające...

    OdpowiedzUsuń
  8. ten pierwszy jest powalający!!! szczególnie w kontekście powodu jego stworzenia... trudno powiedzieć, ze przepiękny, bo nie taki jest jego cel, ale na pewno robi ogromne wrażenie!!! a drugi taki taki z nieco mrocznej bajki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy bardzo wymowny. drugi może i smutny, ale chyba właśnie w tym kryje się jego niesamowitość.
    a motylki w oknie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o matulu, ja też myślałam, że to prawdziwy!!! jesteś nieziemska :):)

    OdpowiedzUsuń
  11. dałam się nabrać podobnie jak dziewczyny, wygląda bardzo realistycznie, Twoje motyle są piękne

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe pomysły!!! Motyle niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  13. Realizacja wspaniała , podobnie jak pomysły jesteś Niesamowita !!!!

    Czy ja mogę zapytać Cię czym wycinałaś motylki ?? Pozdrawiam
    Madi

    OdpowiedzUsuń
  14. Madi wszystkie motylki wycinałam moją Silhouette, tylko tego z tektury ręcznie, bo niestety moja maszynka nie tnie takiej grubości :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Łaaał, fotka z motylkami w oknie jest nieziemska! =D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...