wtorek, 9 sierpnia 2011

Z ozdobnym brzegiem

to temat najnowszego wyzwania na portalu Scrapujących Polek, a wyzwanie prowadzę ja :)
Należy zrobić kartkę,  której przynajmniej jeden brzeg jest ozdobny i nie jest linią prostą. 
Dodatkowe warunki do spełnienia, to użycie materiału (wstążka, koronka też się liczą) oraz napis. 

 Moja kartka powstała z kartki do journalingu Primy, ramki TA, stempelka Stempelglede, cudnej marszczonej wstążki
 z lokalnej pasmanterii i gnieciuchowych wstążek ze scrap.com.pl potraktowanych GM
Na Wasze prace czekamy do 15 sierpnia do północy :)
Miłego kartkowania :*

21 komentarzy:

  1. Jest przepiękna, już podziwiałam na SP, ale i tu muszę wyrazić mój zachwyt ;) Chyba się skuszę na to wyzwanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. słodka! cudownie ozdobiłaś brzeg :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna , kolorowa, słodziakowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mrauuuuu.... Ależ boska :*!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna! cudowne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna i tyle w niej ciepła, romantyzmu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowita! Jedyna w swoim rodzaju!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Boska kartelucha!!!
    Fantastyczna forma i mocne kolory :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna jest! Świetny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  10. no piękna,cudowny stempel idealnie pasuje do kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedna z najpiękniejszych kartek jakie widziałam!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...