poniedziałek, 28 czerwca 2010

Warstwowa i poszarpana

czyli taka, jaką Kobensy lubią najbardziej :) Wyzwanie u Skrapujących Polek baaardzo mi podpasowało, bo zaczynało mi już brakować dziewczęcych koronek i kwiatków.
Inspiraca też dziewczęca (a własciwie kobieca)- katalog sukien ślubnych przeglądany w poczekalni u lekarza ;)
Warstw jest jedenaście, plus baza i warstwy "niewłaściwe". Głównie z papierów K&Co, ale jest też kilka innych, do tego kawałek wstążeczki, koronka i kwiatki.
Moje ukochane distressy mnie zawiodły i musiałam się ratować zapalniczką









Dziękuję za odwiedziny i wszystkie komentarze :*

32 komentarze:

  1. przepiękna kartka! pomysł nietuzinkowy!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow!
    Świetna kartka. Odjęło mi mowę!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę! Super! Nimuchy też takie lubią najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, rewelacja, podziwiam wykonanie, misterne bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniała!!! nie mogę wyjść z podziwu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kobens cudna jest ta Twoja kartka. Taka... niezwyczajna... niezwykła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana!!! Jest przepiękna!!! mi przypomina kotarę w teatrze :D, bardzo inspiracyjna :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna! Te warstwy niczym kurtyna... mniam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuuuuuuuuudownaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  10. Znakomity pomysł z warstwami! I wykonanie, i całość - bardzo, bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  11. jak ty to wymyslilas! przepiekna jest!! kto by pomyslal ze katalog sukien slubnych i czekanie w poczekalnie moga przyniesc taka kartke piekna!!;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Och, aż mi zaparło dech... Cudnie to wszystko poskładałaś i poszarpałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  13. omg omg
    ale jest absolutnie cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. jest bossska.
    warstwy to jest to, co molle lubią najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kobens wróciła !!!!!
    Wspaniała kartka !!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. O MAT KO. Dech mi zaparło, kartka jest NIE SA MO WI TA! Chylę czoła.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna kartka! Naprawdę pomysłowa. A papiery cudne (dzisiaj przyszła mi paczka z nimi i już nie mogę się doczekać kiedy coś z nich zrobię) :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kobens, przepiękna!
    Skojarzyła mi się z teatralną kurtyną w pierwszej chwili.
    Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  19. piekna,przypomina mi suknię balową albo kurtynę w teatrze :D wspaniała robota

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za wszystkie miłe słowa :*:*:*
    Margot do roboty! I pokazuj koniecznie, co z nich wyczarowałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Normalnie szał ciał, niu trend w kartkach wprowadzasz xD
    już widzę inne blogi i kartki 15-, 18-warstwowe xP

    A ja Ci mówiłam babolu, żeś zdolna jak cholera?...no to mówię :D

    OdpowiedzUsuń
  22. :* Dziewczyny dajecie mi niesamowitego kopniaka do pracy :D Dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. kartka jest niesamowita, i kolory , i warstwy i świetny klimacik, który tworzy - jakby się zaglądało do alkowy nowożeńców przez uchyloną zasłonkę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja pierdzielę :D Wgniatasz mnie w fotel z każdą kolejną pracą ^^ Czemu ja wcześniej tu nie zaglądałam?! Twój blog to pozycja obowiązkowa :D !!!

    OdpowiedzUsuń
  25. niezwykła ....... przez swój pozorny nieład ... i mnogość kolorów ...

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowna jest, miałaś świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...