wtorek, 19 stycznia 2010

To gada, to wytłacza, to... kobensowe CANDY :)

Obiecałam Wam niespodziankę, oto ona: zapraszam na cukierasy :)
Na zdjęciu pierwsza część (tak, to oznacza, że będzie dokładka), składająca się z 10 papierów 30x30, 6 papierów A4, 14 papierów 20x20, alfabetu w kształcie puzzli, wstążek,3 dziurkaczy, kwiatków i gadającej wytłaczarki DYMO :D
Tak, wieem, pewnie dzieciaki będą miały większą radochę z używania jej, ale jeśli ktoś odczuwa nieodpartą chęć nauczenia się włoskiego alfabetu, to ta wytłaczarka jest dla niego ;) W komplecie dwie taśmy, niebieska i czerwona


Zasady takie jak zawsze, wystarczy zgłosić chęć posiadania cukierasów wpisując JEDEN (1) KOMENTARZ POD TYM POSTEM. Wiadomość na blogu mile widziana, choć nieobowiazkowa (uprzedzając pytania, jeśli ktoś nie posiada bloga nie szkodzi, wystarczy komentarz).
Losowanie odbędzie się 3 LUTEGO po godzinie 22 :)

A wśród tych wszystkich, którzy mnie odwiedzali i zostawiali po sobie ślad (nie licząc postów z poprzednimi cukierasami) rozlosowane zostaną dodatkowo malutkie słodkości (dokładka też przewidziana):


ZAPRASZAM :)

254 komentarze:

  1. czyżby pierwsza? świetne cukierasy więc się wpisuję ;)notka na blogu bedzie, a własciwie obrazek z boku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cuda skompletowałaś. No i ustawiam sie w kolejkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne cudasie:). stoję za helą- marią...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkiej urody przydasie;-)
    No, grzech byłoby nie ustawić się w kolejce.
    Bardzo pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne cukierasy. Oczywiscie jestem chetna do ich przygarniecia ;)
    Pozdrawiam,
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  6. mniam, aż ślinka leci :)
    ustawiam się w kolejce :D

    info zostawiłam na pasku bocznym

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ śliczności :D
    Losuj 7 proszę :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie się zapiszę, gadająca Dymo-wytłaczarka mnie baaaardzo ciekawi!

    Pozdrawiam gorąco,
    Weronika
    www.koralikowaweraph.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. omamiona tymi cudownościami zamierzam spróbować...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jako wierna fanka Twojej twórczości dopisuję się do listy ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzadko biorę udział w candy, ale ta gadająca wytłaczarka mnie urzekła. Może mnie dopisze szczęście:)
    pozdrawiam ciepło
    molla

    OdpowiedzUsuń
  12. DYMO akurat mam, ale milczące :P - ale i tak chętnie się zapisze :) :) :) Informację zamieszczę pod koniec tygodnia :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja pozdrawiam cieplutko:) Podziwiam Twoje prace i na forum i tutaj:)))A przydasie wystawiłaś, że ho, ho:)

    OdpowiedzUsuń
  14. o to ja sie też piszę:)i informuję Kasiu ,że u mnie na blogu też candy urodzinowe do 23,zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  15. tez sie zglaszam! informacje o candy juz dodaje! ;d zapraszam do siebie;p

    OdpowiedzUsuń
  16. przystępuję do gry. może choć teraz się uda.
    coś u Ciebie strasznie słodko ostatnio :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. bbbaaardzo bym chciała nauczyć się włoskiego alfabetu.... :) no i oczywiście mam tez ochotę na resztę słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  18. oh Ty :))
    zaraz dam info u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Po włosku gada? Super! Może mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja się ustawiam w kolejeczkę. Może ........

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczne Candy - zaintrygowała mnie ta gadająca wytłaczarka ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczodra kobieta z Ciebie :)
    żeby tak chociaż troszkę z tego wygrać, niekoniecznie całość - to byłoby szczęście :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. nie posiadam bloga, ale jeśli to nie problem to chętnie ustawię się w kolejce po candy,
    pozdrawiam, PATKA

    OdpowiedzUsuń
  24. Ogromnie kolorowe słodycze, z przyjemnością stanę w kolejce :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Mmm, pyszne candy!
    Ustawiam się! : )

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również ustawiam się w kolejce. Piękne rzeczy rozdajesz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Stoję grzecznie w kolejeczce:)
    Kurcze, tyle razy próbowałam więc może kiedys coś upoluję....
    Wstawiam linka u siebie:
    http://neverending-story-neverending-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Piszę się...
    http://kasza.cegielscy.pl/piekny-wiek/

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczności. Chętnie się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  30. Link już jest:) Siadam i trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak najbardziej dołacze do fanów twojego bloga i ustawię się w kolejce :)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie by mieć znowu takie DYMO. Jakis czas temu mi się zepsuło a tyle miałam z nim radochy :) Cała reszta też zachęcajaca. Czekam z niecierpliwością na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja nie powiem nic:D Tylko ino tylo,że...:) Zapisujęsię:)

    Pozdrawiam Joasia!:)

    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. ale skarby przygotowałaś :) chcę chcę !!!

    OdpowiedzUsuń
  35. ale słodycze! :))

    uwielbiam mroczną stronę kobensowych prac...
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ..gadająca wytłaczarka...? ja chce, ja chce..!!!! :)
    Pozdrawiam i dopisuje się do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  37. Przypadkiem trafiłam dziś na Twojego bloga. Niesamowite kartki robisz- to zdążyłam obejrzeć:)Kartka z drzewem dla Cynki, lub kartki "dmuchane" są niesamowite, Twoja kopertówka tez inna od wszystkich...Od dziś będę częstym gościem:)
    Słodkości chętnie przygarnę:)

    OdpowiedzUsuń
  38. О, це чудова цукерка! Шкода, що я - аж в Україні, і польську мову лише розумію і трошки говорю. А не вмію писати:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Widzę międzynarodowe chęci na cukiereczki;)
    Ja też, żal nie spróbować szczęścia
    http://papierowamargaretka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. To ja też spróbuję. Ja nie scrapowa- jeszcze- może już niedługo? Kartki świetne- o paru technikach dopiero się u Ciebie dowiedziałam (np. ze sprężonym powietrzem itp.)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. ustawiam się w kolejce :) super cukierasy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. A może do mnie uśmiechnie się szczęście?!
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  43. może szczęście dopisze i trafi mi się taki cudowny cukieras na start mojej przygody z scrapbookingiem. dopiero zaczynam i niewiele tego mam u siebie, także może, może coś się trafi. pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  44. I ja również się dopisuję do listy kolejkowej. A dorzucasz też odrobinę swojego talentu? Bo ja bym była chętna.

    OdpowiedzUsuń
  45. o jakie cudowności, a ta wytłaczarka jest bardzo zachęcająca :), już ustawiam grzecznie się w kolejce :).

    OdpowiedzUsuń
  46. i ja ustawiam się w kolejce po te cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo słodkie Twoje candy. Chętnie spróbuję szczęścia. Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  48. fajnie, że nie mając bloga też mam szansę! dlatego spróbuję swoich sił. :D
    pozdrawiam ciepło. :)

    pyt.ka

    OdpowiedzUsuń
  49. Kasiu slodko oj slodko u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja też do kolejki staję i swojego e-maila
    podaję e-mail wara@pocza.forward.pl
    pozdrawiam ADAWA

    OdpowiedzUsuń
  51. wpisuję się na listę oczekujących na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie rozumiem dlaczego dopiero teraz trafiłam na twojego bloga :) Skoro tu już jestem to stanę w ogonku i porozglądam się czekając na cuksy :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Fantastyczne cukierki ;)
    Może to do mnie szczęście się uśmiechnie ?

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja też, ja też :)

    http://coswiecej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. I ja też :):)
    http://kasmatka.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  56. Oooo takiej okazji nie przepuszczę. Super candy :) poproszę i mnie do listy do pisać. Zapraszam oczywiście do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetne candy. Ustawiam się w kolejce. :)

    OdpowiedzUsuń
  58. jakie kolorowe i smakowite candy, szybko się ustawiam w długiej kolejce. pozdrawiam i zapraszam do siebie, tez mam małe co nieco :-)

    OdpowiedzUsuń
  59. wooow, ależ pokaźna lista chętnych :) dopisuję się do niej i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ulala! Obok takich cukierasów to nie da się przejśc obojętnie, więc i ja ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Piękne Kobensowe candy...ustawiam się w sznureczku i czekam niecierpliwie na wyniki :0 pozdrawiam-Barbara

    OdpowiedzUsuń
  62. EXTRA!!! ALE SŁODKOŚĆI! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  63. Zapisuje się jako 77 a to moj rok urodzeinia więc,może siódemka przynieise mi szczeście-na ,nawet dwie:-))))))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. Ale pyszności!!!
    Chętnie się nimi zaopiekuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja też poproszę :)
    Zapraszam do siebie
    Michalina
    http://haftowaneprezenty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Hello Katkа !!
    I hope I can take part in this candy))
    Many thanks for the chance to win this nice candy. I linked it on sidebar.
    http://larisa-raznosti.blogspot.com/
    Many hugs from Larisa.

    OdpowiedzUsuń
  67. od zawsze korcila mnie ta technika

    bardzo chetnie sie zapisuje

    bedzie to idealna motywacja

    www.skrzypa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Ustawiam się i ja po takie słodkości:) Pozdrawiam! http://marika-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. ja też się dołączam i staję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  70. Nie mam szczęścia w losowaniach, ale kto nie próbuje ten nie wygrywa. Dlatego ja też zgłaszam się - z nadzieją na wygraną. :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Jakie wspaniale candy, ślinka cieknie na slodkosci :D i ja się zglaszam :D

    OdpowiedzUsuń
  72. jak ja bym chciała dostać coś takiego i zacząć scrapować.. zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. wooooow....takiego megacandy to ja jeszcze nigdy nie widziałam!!! :) i jak tu nie spróbować :)

    info o candy zamieściłam. o tu :
    (trzeba trochę przewinąć- candy są poukładane według dat)

    http://malowanyimbryczek.blogspot.com/search/label/CANDY

    OdpowiedzUsuń
  74. Genialne!
    Miło by było wylosować, więc również przyłączam się do zabawy i zapraszam na www.an--na--rekodzielo.blog.onet.pl (a także www.an--na.blog.onet.pl)

    OdpowiedzUsuń
  75. J również wezmę udział. Pozdrawiam i zapraszam w swoje skromne progi :D
    pingus1.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Thank you for the chance to win.
    I linked it on my sidebar.

    OdpowiedzUsuń
  77. Po takie słodkości, to obowiązkowo należy się zgłosić! :)

    OdpowiedzUsuń
  78. ja też stanę w kolejce bo nauka włoskiego to jedno z moich niespełnionych marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Więc i ja spróbuję szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  80. taakie cukieraski...mmmmm.... aż grzech się nie skusic;) piszę się na tą zabawę;*

    OdpowiedzUsuń
  81. Smakowicie się zapowiada. Oczywiście dołączam do kolejki :)
    Informację zamieściłam na pasku po lewej... a co... niech inni też mają szansę na wylosowanie.
    Pozdrawiam
    http://fusiafscrapping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Ja też, ja też! Weź mnie :D
    poczekam, ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Zawsze istnieje nikła szansa, że coś wygram :) Bardzo obfite Candy!

    OdpowiedzUsuń
  84. I ja, i ja!!! Świetne candy.
    http://yoanna-mojapasja.blogspot.com/2010/01/cukierasy.html

    Pozdrawiam,
    Yoaś

    OdpowiedzUsuń
  85. Jeśli można to i ja spróbuję szczęścia.
    Same cudowności

    k.surmiak@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. chętnych moc i ja też się zgłaszam info na blogu zamieszczone Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  87. Nawet upieczona przed chwilką chałka i usmażona góra oponek serowych nie zniechęca mnie do próby zgarnięcia takich cudności-słodkości! :D
    Pozdrawiam!
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  88. Chętnie przygarnę:)
    http://myszszeczkunia.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  89. Ja też stanę w kolejce po te cudeńka.Pozdrawiam
    http://www.fellixa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. To i ja cichutko staję w kolejce, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Staję w kolejce może los sie do mnie uśmiechnie i wygram..:) :) :)

    www.urokliwisko-gohy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. ojej, ale tu tłumnie.
    chciałoby się...chciało...

    OdpowiedzUsuń
  93. Chętnie ustawię się na końcu tej długiej kolejeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  94. ależ cudności! oczywiscie sie zapisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Ajj jakie słodkości :) Nie ukrywam, że zależy mi najbardziej na tej wytłaczarce...bo nie mam żadnej, nawet nie gadającej a mi się takowa marzy ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  96. Jestem początkująca, więc nie wiem czy mogę wziąć udział w losowaniu. Mam 13 lat i dopiero wkraczam w "wasz" świat. Jeśli tak to się zgłaszam. Bardzo podobają mi się te rzeczy. Piękne ;)
    pozdrawiam i czekam na pani odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  97. Ho, ho ale długa lista chętnych - ja również się skuszę :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  98. no! dłuuuugaśna ta kolejka - też się dopiszę, bo mam ochotę na te cukierasy. W bocznej szpalcie mojego bloga wpisałam info o zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  99. Ja również się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  100. TAKA WYTŁACZARKA TO BY BYŁA AKURAT NA MOJE ZAJĘCIA Z DZIEĆMI... REWELACJA!!! ZAPISUJE SIE

    OdpowiedzUsuń
  101. Wspaniałe cukierasy zgłaszam się! :)

    OdpowiedzUsuń
  102. oj, oj, słodkie cudeńka! grzecznie się ustawiam za koleżanką Olcią.
    Info o candy u mnie:
    alisapassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  103. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  104. Wspaniałe cukierasy! ;) Staję w kolejce :o)

    OdpowiedzUsuń
  105. super słodkości- staję w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  106. Tto i ja ustawiam się w kolejce na te cudowne cukiereczki. joa133

    OdpowiedzUsuń
  107. Mniami - naprawde cudne cudne candy:) 3mam za siebie kciuki, ale zeby nie było ze taka sama za siebie to również na blogu informuje o tych łakociach:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  108. Jak nie stanąc w kolejce po TAKIE słodycze?
    Więc staję posłusznie w tym ogromnym ogonku :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Ale super cukiereczki! Może szczęście dopisze...
    Pozdrawiam serdecznie, Ula:)
    mail:ula.truskawka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  110. ja też się ustawiam po słodkości:)pozdrawiam kk

    OdpowiedzUsuń
  111. Super słodkości! Odwiedzam pierwszy raz, zapisuję się i blog Twój zapisuję również do ulubionych, a siebie samą do obserwatorów. :))) Ania

    OdpowiedzUsuń
  112. Długa ta kolejka...ale co tam :) dołączam się i ja :)
    www.vairatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  113. Śliczne przydasie! Ustawiam się grzecznie w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  114. Super! Ustawiam się w kolejce!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  115. Na słodkości nigdy nie trzeba mnie namawiać - z wielka chęcią kusze się na pyszne candy!
    aga

    OdpowiedzUsuń
  116. Ależ cuda!! Ustawiam się w ogonku :)

    OdpowiedzUsuń
  117. No nie. nie opuszczę takiej rozpusty:)Zapisuję się. Info u mnie po prawej str:)

    OdpowiedzUsuń
  118. ja tez bardzo chętnie się zgłoszę :]

    OdpowiedzUsuń
  119. I ja zgłaszam się do tych słodkości :))

    OdpowiedzUsuń
  120. I ja I ja ustawiam się w kolejce :)
    http://naniepogode.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  121. I ja dołączę, a co :-)
    Pozdrawiam,
    Enyo
    http://tancowalaiglaznitka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  122. no oczywiscie piszę się na te słodkości!

    OdpowiedzUsuń
  123. Przyłączam się do zabawy :)
    Pozdrawiam
    Ania
    http://arizoona-hobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  124. Chętnie ustawie się w kolejce :-))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  125. Gadająca Dymo?? Tego jeszcze nie widziałam;)
    Spróbuję szczęścia, to może sobie z nią pogadam;P

    Pozdrawiam:)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  126. Candy smakowite, więc spróbuję, chociaż nigdy jeszcze nic nie wygrałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  127. Witaj
    Jestem u Ciebie pierwszy raz, ale z pewnością nie ostatni.
    Jestem bardzo zielną i początkująca scraperką
    i z przyjemnością wrócę do Ciebie po inspiracje :)

    Nie omieszkam dodać się do osób wyrażających chęć posiadania łakoci które chcesz rozdać.

    Bloga jeszcze nie posiadam...
    ale kto wie może kiedyś się go dorobię
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  128. Och! Jakie fantastyczne pyszności! Czym prędzej ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  129. To i ja się zapisuję!! Aleee słodko

    OdpowiedzUsuń
  130. a moze i dla mnie miejsce się znajdzie w tej dluuugiej już kolejeczce. Bloga co pradwa nie mam, aleee na cukieraski ochotę wielką :)

    Syla

    OdpowiedzUsuń
  131. słodkie cudeńka :)
    też ustawiam sie w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  132. poszalały z tym candy, się piszę i tu , a jak :P

    OdpowiedzUsuń
  133. To ja też spróbuję szczęścia i się dopiszę!

    OdpowiedzUsuń
  134. Ja tez spróbuję może się uda takie wspaniałości

    OdpowiedzUsuń
  135. kolejka co prawda już długa ale i ja spróbuję.
    Może kiedyś się szczęście uśmiechnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  136. chętnie przygarnę cukierki:)

    OdpowiedzUsuń
  137. Spróbuję szczęścia i ja :)

    http://adzia1313.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  138. takiemu laikowi jak ja to nawet jeden kwiarek frajde by sprawił;]więc się piszę czym predzej:)

    OdpowiedzUsuń
  139. Ustawiam się w kolejce po te cudeńka cudniaste,
    wow!!!!!!!

    http://shiraja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  140. I ja sie ustawiam :)

    http://abraart.blogspot.com/2010/01/kobenesowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  141. no dokładnie tak poszalały z tym candy rozdają i rozdają tylko brać:)

    OdpowiedzUsuń
  142. dopisuję się i ja - kolejna chętna, żeby pogadać z wytłaczarką ;o)

    OdpowiedzUsuń
  143. ale ogromniasta kolejka :) ale co tam i tak w niej stanę :)))

    pozdrawiam
    www.natolinek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  144. Your candy just hawesome! Thanks and thanks for the chance to win! I really want to be the lucky winner. http://domire-domire.blogspot.com/2010/01/o.html

    OdpowiedzUsuń
  145. dopisuję się do listy obiema łapkami :)

    OdpowiedzUsuń
  146. ewela63@buziaczek.pl27 stycznia 2010 11:02

    Trochę nas tu dużo.! Ale co tam..
    Dopisuję się do reszty. ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  147. i ja z chęcią się podpisuję, choć tu tyle nas, tyle nas jak do pieczenia chleba
    :)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  148. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  149. Dopisuję się i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  150. ja tez sie zapisuje...gadajaca wytłaczarka mnie zaintrygowała;)

    gosia d-l

    kiwaczek1@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  151. oj, ja bym chciała!!! chociaż znając moje szczęście...
    ale i tak się zgłaszam - obiema ręcami ;)

    a info jest na moim blożku

    OdpowiedzUsuń
  152. ojoj, jakie słodkości, zaciekawiła mnie ta wytłaczarka :) więc zgłaszam chęci i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  153. chętna i to bardzo,pozdrwiam Izzy
    Amidal@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  154. No jak sie tutaj oprzec takim slodkim cukierkom trzeba sprobowac szczescia.pozdrawiam
    pyza33@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  155. Z miłą chęcią się zgłaszam i z niecierpliwością czekam na wyniki ;)
    www.robionerecznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  156. i ja jeszcze ustawiam sie do ogonka....

    OdpowiedzUsuń
  157. ja to chce!!!
    http://samborka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  158. słodziaszczo... już się melduję! i w kolejce grzecznie stoję :)
    zaraz umieszczam na http://deco-racja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  159. No to i ja wpraszam się na cukierkowa imprezę :
    http://mamusza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  160. wow ile różności... i jakie kolorowe....

    OdpowiedzUsuń
  161. piękne cukiereczki ;-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  162. to gadanie naprawdę intrygujące jest ;)
    postoję, poczekam..

    OdpowiedzUsuń
  163. No to ja też się dołączam może to akurat mi dopisze szczęście :)

    http://www.artystyczna-dusza-tulipanki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  164. Numer 192 (mam nadzieję, że szczęśliwy) melduje się posłusznie. Pozdrawiam . Monika

    OdpowiedzUsuń
  165. ... i ja bym chciała jeszcze bardzo... spróbować... ;)

    OdpowiedzUsuń
  166. Kolejka długa ale co tam ...z włoskiego pamiętam tylko "Come ti chiami?" Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  167. faktycznie kolejka jak za dawnych czasów więc jestem cierpliwa i też tu staje

    OdpowiedzUsuń
  168. Jestem chętna :D
    http://oura512.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  169. mrrrr pysznośći :) łasuch jeden sie wpisuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  170. jeszcze ja się ustawię. Może mi się poszczęści.
    http://karola-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  171. to może i ja jeszcze stanę ;) na końcu samiusieńkim!

    OdpowiedzUsuń
  172. ja też się zapisuję :) kiciula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  173. Piękny pakunek, z checia wystartuje w tym losowaniu.
    PS. Piękny blog.

    OdpowiedzUsuń
  174. ustawiam się w kolejce :-)
    pozdrawiam

    joostysia777@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  175. Zapisuje się z miłą chęcią, bo blog uroczy.
    nibylandiaagi.blox.pl
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  176. http://i-klyaksa.blogspot.com/

    привет из России =)

    OdpowiedzUsuń
  177. jeszcze ja, ja, ja! słodkosci masz cudne :)))
    www.magdamatraszek.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  178. Chęć posiadania...przeogromna :-) Szczęście w losowaniach.. - się zobaczy :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  179. Nie ustawisz się w kolejce to nie będziesz mieć nawet szansy, a co dopiero wygranej...wiec się ustawiam, choć ogromna, ale cukieraski cudne, wiec szybciutko zamieszczam linki do candy u siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  180. Ileż tu chętnych...no nic dziwnego, takie cukierki rozdajesz. Wskakuję w tą dłuuuugą kolejkę...może się poszczęści. Pozdrawiam :o)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...