sobota, 30 października 2010

Zielono mi...

Dzisiaj kartka na wyzwanie Hopmartu- "Na przekór jesieni".
Miało być coś w kolorze zielonym (dozwolone dodatki w brązie i bieli), z kwiatem. Forma dowolna.
Na tapecie mam nowe karty do journalingu i papier z kolekcji Annalee Primy, więc bójcie się! ;)
Najbardziej rzeczywiste kolory oddaje zdjęcie nr 2. Jak widać nie tylko fiolety są trudne do sfotografowania (przynajmniej dla mnie ;) ...






Nastepna kartka była robiona według tego samego schematu (widziałam podobne gdzieś w sieci i teraz będę je męczyć ;), ale z palety kolorów wybranych przez Katasiaczka w jej edycji gry w kolory :) ja nieco zaszalałam i zamiast delikatnych pasteli wyszło mi to:




Miłego łikendu wszystkim tuzaglądającym :)

13 komentarzy:

  1. Prześliczne prace!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu.
    Ania - DT Hopmart

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł :)) Piękne kartki, szczególnie ta w zieleni :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zielona jest przecudna - leciutka jak mgiełka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uważam że ta zielona jest przecudna. Bardzo dziękuję za udział w naszym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne, zwłaszcza zielona:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wooww, są cudne!!! i czekam na następne :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie super, zielona taka delikatna, cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie sa bardzo ladne :) a rozyczki krepowe na drugiej piekne :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...