niedziela, 28 marca 2010

zapomniana...

kartka. Dłuuuugo leżała w pudełku czekając na zmiłowanie. Powstała w tym samym czasie co TA, ale nie uśmiechało mi się wycinanie napisu nożykiem po raz kolejny, więc dopiero teraz została dokończona. Natychaczką była Ania z poddasza i jej cudowne prace. Po kliknięciu zdjęcie się powiększa i widać wyraźnie cudne spękania (kocham crackle paint!) i złoty tusz na nich.


U nas wiosna w pełni. Ja mam lenia i najchętniej spędziłabym cały dzień w łóżku. Niestety nie jest to zbyt realne, zatem leniwie macham łapką do innych leniuchów

19 komentarzy:

  1. Przeczytać, że kogoś natchnęłam to cudowne uczucie. Szczególnie, jeśli pisze to osoba, której prace sama mogę oglądać i oglądać w nieskończoność :D
    Piękna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudo! Przepiękna kartka, a jeśli napis wycinany nożyczkami, to chylę czoła!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu dziekuję :*
    Karmeleiro napis wycięty maszynką, nie miałam już cierpliwości, żeby męczyć się z nożykiem tak, jak przy fioletowej kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusi mnie i woła ta karteczka,że aż muszę coś napisać bo kilka razy już tu włażę, żeby ją pożreć oczyma xD cóż łakomstwo w naturze mam.
    Kobens Ty zdolny babolu! uwielbiam Twoje prace, za ten niesamowity klimat...delicje.

    Guru

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca, starociowy klimat, te spękania po bokach miodzio! I ta delikatna kompozycja z kwiatów... Przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kobens, to jest przepiękne!!! Aż mnie zatkało! Te kolory, tiul, spękania ... Marzenie ...
    Takie cudo trzymałaś na dnie szuflady?!
    To Ty profanka jesteś!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna...jej uroda zapiera dech...:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna! i te kolory, i faktury, i kwiatki

    OdpowiedzUsuń
  9. moje achy i ochy poleciały.... przecudny klimacik wytworzyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka, spękania są fantastyczne !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna, piękna...brak mi słów

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna! wyrafinowana! elegancka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna jest!!!
    Te kolory...
    Te spękania...
    Miód i tyle :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  14. staję się fanką twoich kartek bez apelacyjnie:) a jeśli wycinasz te napisy własnoręcznie to chylę czoła !!! Kartka jest przepiekana, kolor jest niesamowity !!!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...