niedziela, 7 marca 2010

Fiolet

Chyba jeszcze nie wszyscy wiedzą, że to mój ukochany kolor :) Uwielbiam fioletowe wiosenne kwiaty: krokusy, hiacynty, fiołki.
Nic dziwnego zatem, że wybrałam ten kolor do mojej edycji monochromatycznego wyzwania w Art-piaskownicy.
Dziewczyny wyczarowały cudne prace w tym kolorze, a ja zrobiłam okładkę do albumu- mojego własnego, osobistego intymnika. Odkąd na blogu Rosalii zobaczyłam cudne prace Meriam zatęskniłam do darcia, szarpania i gniecenia




Bazą była zniszczona książeczka mojego synka. Do tego troche gazet, gaza, koronka, kwiatki primy i papier z ILS.
Mam nadzieję, że pobawicie się tym wspaniałym kolorem, a efekty pokażecie na blogu Art-piaskownicy. Na Wasze prace czekamy do 13 marca :*

12 komentarzy:

  1. ohh ja na pewno:)bo to tez mój ulubiony ,naj naj kolor
    a powiedz czym zafarbowałas gazete??

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaak, fiolet kocham również, bo jest magiczny :) Piękna ta okładka...mrrrrr :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :* dziękuję
    Asico pomaziałam distressem Dusty Concord

    OdpowiedzUsuń
  4. oj piękny on, piękny!!!!

    spróbuję się pobawić i ja :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie ;] Pozdrawiam z Lublińca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu miodzio :D :D :D
    Tem kolor...
    Te szartania...
    Mrrrr.... cudeńko :D
    :***

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczna praca, jak juz u siebie na blogu pisalam bardzo lubie ten kolor w pracach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi Kasia! My blog has received the award. Under the rules, I must give this award to 10 other bloggers, whose blogs inspire me.
    Please, please accept this award:
    http://scraporobki.blogspot.com/2010/03/first-ward.html

    Also, I beg your post. address (not e-mail, but the real address) to share the spring mood with you!
    Your blog really inspires me to work, thanks!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...