środa, 8 grudnia 2010

Kolorowo

Było zimowo, więc teraz będzie kolorowo :) Z winy Nuli, która prowadzi kolejną edycję piaskownicowej gry w kolory :)
Daaaawno już nie robiłam niczego w takich barwach (chyba, że o czymś zapomniałam, haha) i dawno już niczego nie darłam (chyba, że coś mi umknęło) i baaardzo dawno nie używałam jednego z moich ulubionych stempelków.
Papiery by TH, recyklingowa baza podrasowana distressem, tektura falista, kawałek koronki, gnieciuchowe wstążki, srebrna nitka i szybka od starego zegarka potraktowana tuszem alkoholowym (patent zastosowany wcześniej TU).



Dziękuję wszystkim tuzaglądaczom :*  

20 komentarzy:

  1. Zobaczyłam JĄ w piaskownicy i przypędziłam obejrzeć z bliska - absolutne cudo!!!!
    Idę sobie jeszcze pozostałe prace pooglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I znowu piękność taka, że aż mnie zatkało.
    Idealna! Doskonała!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Золото на голубом! Очень красиво!

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest najpiękniejsza kartka jaką widziałam ostatnimi czasy. Ja taką chcę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję dziewczyny :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna jest! Aż mnie zatkalo

    OdpowiedzUsuń
  7. Duś, Tim, Habko dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna! Szczękę zbieram z podłogi! Mistrz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaką Ty masz wyobraźnię... Zazdroszczę, gratuluję, PODZIWIAM. Cudo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Golden eye:) tak mi się skojarzyło:)))Złote, wszystko czego się dotkniesz:)
    Ty to masz naprawdę niesamowitą swobodę w tworzeniu kompozycji, doborze dodatków i manewrowaniu kolorem, ja to się ciągle napatrzec nie mogę na Twoje karteczki:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. mistrzowsko drzesz te papierki...i te kolorki!!:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna! Ten żółty aż świeci :) Takie małe słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja zawsze zaczynam komentarze od "aaa..." :D, bo Twoje dzieła na maxa zachwycają :) a kartka powalająca :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam na moje noworoczne candy
    http://maka-sol-woda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...