piątek, 16 lipca 2010

Turkusowo

i ślubnie, na wyzwanie monochromatyczne w Piaskownicy. Tym razem pod przewodnictwem Katasiaczka.
Robiona błyskawicznie (dzięki mojej cudnej Silusi ;) ) małpa okazała się strasznie niefotogeniczna. Słońce oczywiście wylazło zza chmur tylko na chwilę, więc zdjęcia też cykane w pośpiechu. Tak jak w przypadku poprzedniej kartki przerobiłam gotowy szablon- ramkę na karteluchę.
Papier z ILS, kwiatki ze scrap.comu, a cała reszta pałętała się po stole :)








Dziękuję za odwiedziny, kimkolwiek jesteś :*

14 komentarzy:

  1. piękna,kojarzy mi się z łowickimi wycinankami :P

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie świetna !!!
    Sam kształt robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. może niefotogeniczna, ale jaka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna jest! sprawia wrażenie...ażurowej i lekkiej. Jakie Ty masz piękne wykrojniki...

    OdpowiedzUsuń
  5. jest piekna ! bardzo podoba mi sie jej ksztalt, taki inny .... no i turkus !! co daje fantastyczne polaczenie :D
    :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńko!
    Potwierdzam fotogeniczność lub nie papierowych tworów. Niektóre na fotkach zyskują, niektóre tracą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję dziewczyny :*
    Betiku specjalnie przykleiłam wycinanki tylko w kilku punktach, żeby było bardziej lekko i ażurowo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekna
    wlasnie jak ludowa wycinanka

    OdpowiedzUsuń
  9. aaaahhhh, cudna!!!! jesteś moim guru :D

    OdpowiedzUsuń
  10. normalnie jak to jest, że potrafisz ciągle zaskakiwać? aaaaa, za ładne rzeczy robisz :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja faworytka!!!!!Zachwyciłas mnie tą kartką!!Zazdroszczę wykrojników!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowna jest! zakochałam się w tych wycinankach :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...