piątek, 14 maja 2010

The game by 2:16

musiałam spróbować !!!



1. wups, 2. Spagetti Tunes/Devouring Music, 3. Lubliniec, 4. Untitled, 5. Deep & Richards, 6. Lavazza, 7. nash domik, 8. Halloween Muffin, 9. Hundertwasserhaus 002, 10. "A po burzy spokój", 11. life is messy | day 331, 12. Blond!


The Questions: (my answers)

1. What is your first name? (Kasia)
2. What is your favorite food? (spagetti) tak, wiem, "h" zjadłam, w końcu to moje ulubione danie ;)
3. What high school did you go to? (Lubliniec)
4. What is your favorite color? (fiolet)
5. Who is your celebrity crush? (Johnny Deep)
6. Favorite drink? (kawa)
7. Dream vacation? (Krym)
8. Favorite dessert? (muffins)
9. What you want to be when you grow up? (architekt) chciałam być tym od domów, a zostałam tym od zieleni
10. What do you love most in life? (spokój)
11. One word to describe you (mess) dla bałaganiary fircyk znalazł tylko jedno zdjęcie!!!
12. Your flickr name (Kobens) haha, na pierwszej stronie nie ma ani jednej mojej pracy, chyba dłuuga droga przede mną ;)

Trochę namieszałam, bo część słów wpisywałam po polsku, a część po angielsku, ale chyba nie ma to większego znaczenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...