środa, 16 kwietnia 2014

Elementy dekoracyjne do kartek wielkanocnych- kurs

Witajcie kochani!
Dzisiaj mam dla Was kurs przygotowany dla Scrapujących Polek  
(pewnie część z Was już go widziała, ale dla pozostałych wklejam)

Wielkanoc już za pasem, więc mam dla Was dzisiaj kilka sposobów na dekoracyjne elemanty, które możecie wykorzystać w Waszych wielkanocnych kartkach.
Ostatnio bardzo papularne stały się malutkie gniazdka. Jeśli podobają Wam się gotowe to zapraszam do zakupu, na szczęście wiele naszych sklepów jest doskonale zaopatrzonych, ale jeśli wolicie mieć gniazdka niepowtarzalne możecie wybrać z kilku przedstawionych poniżej sposobów :)
Potrzebne będą materiały, które większość z nas ma w swoich zapasach oraz takie, które łatwo zebrać, a więc:
  • wszelkiego rodzaju sznurki, rafia, gaza (z nich uwijemy gniazdko),
  • mech suszony (do wyścielenia)
  • fimo lub masę Marthy Stewart (z nich ulepimy jajeczka)
  • klej (magic lub pistolet do kleju na gorąco)
  • farby

Następnie w naszych szufladach wyszukujemy materiał na gniazdko (poniżej parę przykładów)

Większość jest Wam dobrze znana, ja wspomnę tylko o pakułach, które ostatnio wypatrzyłam w sklepie budowlanym. Kosztują grosze (ok 2zł za 100 gram, a z takiej porcji wyjdzie przynajmniej kilka dużych lub kilkanaście młych gniazdek ;)), łatwo dają się formować i kleić i moim zdaniem gniazdka wychodzą z nich urocze :)
Poniżej moje pierwsze gniazdko stworzone dwa lata temu z sizalu (przyznacie, że jajka są wyjątkowo okazałe ;) )

Kolejnym elementem kojarzącym mi się z Wielkanocą są wianuszki.
Poniżej przykładowy wianek upleciony z naturalnych gałązek (w tym przypadku musimy pamiętać o ukształtowaniu go jeszcze póki materiał jest świeżo zerwany- wtedy gałązki sa bardziej elastyczne i nie pękają). Równie dobrze do sporządzenia wianka nadzadza się materiały pokazane przy robieniu gniazdek. Dodatkowo potrzebować będziemy:
  • małych kwiatków (u mnie z Fimo light, ale równie dobrze moga być papierowe lub materiałowe)
  • listków (u mnie papierowe, ale nadadzą się także z tworzywa sztucznego lub materiału)


i poniżej gotowe gniazdko


Poza powyższymi elementami dekoracyjnymi nasze świąteczne kartki możemy urozmaicić ptaszkami wyciętymi z papieru lub z masy MS lub Fimo (zdjęcie ptaszka przy wianuszku) oraz piórkami (naturlanymi lub wyciętymi z papieru)
Mam nadzieję, że przydadzą się Wam moje rady :)
Pozdrawiam
Kobens

7 komentarzy:

  1. Naprawde swietne rady, dzieki! A efekt koncowy jak zwykle oszalamiajacy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe i pomysłowe! Uwielbiam takie rozwiązania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne gniazdka:) dzięki za pokazanie tych efektów:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyróżniłam Twój blog nagrodą Liebster. Po szczegóły zapraszam do mnie.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam! Ja Cie, następnym razem coś pokombinuję w takim kierunku na karteczce - strasznie mi się podobają te wszystkie pomysły :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...