sobota, 4 stycznia 2014

Makowe Pole + Wycinanka = kartkowe wyzwanie u Scrapujących Polek

Dzisiaj karteczka przygotowana na styczniowe wyzwanie u Scrapujących Polek:

WYTYCZNE
1. Postarzone i wytuszowane brzegi (kolor tuszu obojętny, biały też dopuszczamy)
2. Należy użyć koloru kremowego lub brązowego (papier/kwiaty/dodatki, w tym punkt 3 lub 4)
3. Materiałowa koronka
4. Element drewniany bądź papier imitujący drewno

Moja kartka powstała z cudownych papierów z Makowego Pola- "To lubię"  oraz ramki "okręgi" z Wycinanki podrasowanej drewnianym stemplem Tima Holtza i distressami i wycinankowych kwiatuszków. Do tego koronka oraz kwiaty Primy. Brzegi papieru postarzyłam i wytuszowałam distressami. Użyłam też bibułki, takiej, jaką znaleźć można w pudełku do butów, oraz mojego ukochanego mchu- prawda, że świetnie pasuje do papieru?



:*

16 komentarzy:

  1. I LOVE this card! It's exactly like walking in a beautiful forest:) The roses are exquisite!

    OdpowiedzUsuń
  2. bajeczna karteczka ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. "Pacze i pacze" i się nie mogę "napaczeć";-) Aż mi "paczałki" urosły do wielkości piłek do tenisa;-) Rewelacyjna kartka, piękne detale, kolory, ideał po prostu:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca, bardzo mi się w niej podoba sposób nawiązania do natury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I accidentally post the wrong link to my blog before:) The right one is in this comment. Again, absolutely stunning card!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ideał - wytyczne zrealizowane z niesamowitym pomysłem!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak bym latem po lesie chodziła .... super!

    OdpowiedzUsuń
  8. aaale fajnie ugryziony papier :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...