niedziela, 29 grudnia 2013

Zimowy domek i kartka z Mikołajem

Tak, wiem, że już po świętach, ale jakoś mi umknęło opublikowanie tego posta...
Dzisiaj więcej zdjęć zimowego domku, który można było wygrać w polkowym Blog Hopie :)
W Art-Piaskownicy nadal trwa wyzwanie, którego tematem są świąteczne dekoracje, więc czuję się usprawiedliwiona ;)

Na bazę nałożyłam suchym pędzlem niezbyt dokładnie gesso. Delikatnie potuszowałam w kilku miejscach tuszami kredowymi Prima w kolorze Shabby Tote i Turquoise Stone. Odbiłam kilka cegiełek stemplem Vintage Vanity Clear Stamps Bricks. Aby uzyskać efekt oszronienia nałożyłam gel medium na brzegi daszku i podstawy domku, posypałam flower soft i brokatem w kolorze białym. Brokatem pokryłam też gałązki jemioły oraz fragment zawieszki. Dodałam kwiaty Prima i ptaszka z fimo light.







Na deser mam jeszcze dla Was kartkę z moim ulubionym mikołajowym stemplem i na ulubionej kraftowej bazie Papermanii :)
Gumowe stemple z dużą ilością szczegółów odbijam zawsze na papierze fotograficznym lub na ultragładkim papierze Neenah Crest- uwielbiam go, idealnie nadaje się do tuszowania distressami (wszystkie moje tuszowane karki bazują na nim). Tutaj użyłam distressów Antique Linen, Brushed Corduroy i Vintage Photo. Papiery to Graphic45

Buziaki :)

15 komentarzy:

  1. Jezu,obłęd..ja zawsze się zachwycam Twoimi pracami,i tym razem też:) pozdrawiam i życzę sobie i Tobie na Nowy Rok,abyś nadal nas inspirowała i zawsze miała taką wenę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny domeczek :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne prace :)
    podziwiam.....

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne i danie główne i deser...Cuda..

    OdpowiedzUsuń
  5. Domek cudny! A kartka ze św. Mikołajem boska :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie prace świetne, ale kartka z Mikołajem mnie zachwyciła. Fantastycznie dobrałaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ho ho ho miałam szczęście w losowaniu i domeczek już wisi sobie w Olsztynie, a w rzeczywistości jest sto razy piękniejszy niż na fotkach i dopiero jak trzyma się go w ręku i ogląda z wszystkich stron to widać cały kunszt i talent twórcy. Jest fantastyczny, bardzo dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Domek jest absolutnie piękny! Kartka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuda, cuda!!! Wszystkiego dobrego w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne :), Szczęśliwego Nowego Roku!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu
    piękny domeczek
    małe cudeńko
    Wszystkiego dobrego w Nowym 2014 Roku

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale prześliczny ten domeczek :) Piękna praca !

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...