czwartek, 3 listopada 2011

kartki dwie ( i trzecia mniej udana ;) )

Pierwsza na wyzwanie AA/MM#6 u Scrapujących Polek- alterujemy wstążeczkę.
U mnie wstążka zamieniła się miejscami z papierem :) Przykleiłam ją klejem na goraco, spryskałam GM i GM Chalkboard, pomaziałam rozwodnionymi akrylówkami, odrobiną glossy accents próbowałam przykleić koraliki (klej na gorąco zdecydowanie bardziej się nadaje, haha)
A tutaj mniej udane pierwsze starcie z wyzwaniem ;) 
Srebrny embossing niestety okazał się niezbyt efektowny na wstążce...
 A  trzecia zrobiona na wtorkowe wyzwanie kartkowe Wspomnienia- ocalić od zapomnienia
Wszystkie kartki wykonane zostały z cudnych papierów 7 Dots- Elise Rebel :)
Pozdrawiam w końcu bezdeczowo  :*

9 komentarzy:

  1. Pięknie Ci wyszła ta wstążka, w pierwszej chwili myślałam, że to kawałek tkaniny - patrzę i patrzę i... jak zwykle nie mogę wyjść z podziwu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne są, ale wstążkowe tło niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza kartka jest obłędna! uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory pierwszej kartki sa obledne i ...bardzo pasuja do mojego wyzwania na Scrapbook Challenges ... zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie sliczne.. ale ta pierwsza.. ta pierwsza kartka to jest istne arcydzielo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza kartka jest po prostu śliczna - te kolory mnie urzekły
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne:)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne karteluchy!!!
    Pierwsza jest moją faworytką... te kolory i wstążkowe tło... rewelacja :))
    :*

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...