wtorek, 18 października 2011

Plecionkowo i świątecznie z TSC :)

Gdy tylko otworzyłam kopertę z karolowymi papierami Przytulne Święta dopadł mnie świąteczny nastrój. 
I puścił dopiero po piątej kartce ;) Wybaczcie fatalne zdjęcia...
 Pierwsza karteczka powstała na moje wyzwanie na portalu Scrapujących Polek.
Tematem są PLECIONKI- przeplatamy paski papieru, wstążki, pleciemy wianki z kwiatków-
ważne, aby plecionki były dobrze widoczne. Styl i kolorystyka dowolne :)
To wyzwanie sponsorowane przez The Scrap Cake, więc karteczka poczyniona z ich świątecznej kolekcji 
Napis wycięłam siluśką, obsypałam brokatem, pomalowałam farbą akrylową, a na koniec rozmazałam na nim paluchem  Liquid Pearls. Plecionkowy papier wycięłam wykrojnikiem. Całość nakropkowałam perełkami w płynie 

Druga kartka ozdobiona ramką wyciętą  Spellbindersami, potuszowaną distressem i perłami w płynie (aplikowanymi paluchem ;) + mój ukochany stempel TH ze sklepu Scrapki.pl
Trzecia kartka "kurtynowa" 
 Czwarta bardzo prosta
 i piąta- z resztek ;)

 Pozdrawiam ciepło z zimnej Irlandii :)

21 komentarzy:

  1. WOW! przepiękne prace! ponownie urzekł mnie motyw kurtyny - jest boski!!!!! świetny pomysł na wykorzystanie resztek - gdybyś nie napisała, nigdy bym się nie domyśliła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne! Ta plecionka to zapewne Twój nowy patent:) Kotary zachwycają niezmiennie :)
    Niby wiedziałam, że Karoli papiery są najładniejszą tegoroczną propozycją na święta ale tymi kartkami utwierdziłaś mnie w tej pewności:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe
    i nie wiem która naj....
    pozdrawiam
    mz

    OdpowiedzUsuń
  4. rzeczywiście są boskie :-))) super "kotary" :-)) a dla mnie dalej to dziwne, że w październiku człowiek już w Mikołajach się "babra" :-)))) buzka

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowite! szczenę z podlogi zbieram i nie moge sie naparzec...
    ta z udrapowaniem - misrzostwo swiata, pomysl z plecionką też swietny.

    OdpowiedzUsuń
  6. przeurocze karteluchy!! każda jedna - niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, cudne są!!! Aż mi ślinka pociekła i chyba też sobie sprawię te papierki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne karteluchy! Nawet nie chcę sobie wyobrażać, ile czasu spędziłaś nad tą plecionką (nie mów, że 5 minut, bo się załamię!) :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki dziewczyny :*
    Oliś jakieś 15 :) paski w większości to ścinki pozostałe po docinaniu papierów do innych kartek (szczegóły niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie ciachnęłaś te papiery :-) Kartki klimatyczne bardzo ...czuć święta

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne. Plecionkowa i kurtynowa to moje faworytki! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe! Cudownie wykorzystałaś te papiery :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo mi się podoba Twoja kotarka :) może kiedyś pozwolę sobie zgapić od Ciebie pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cuuuudowne karteczki!!!Już miałam podpytać cóż to za piękne stemple,cudne zakrętasy:) ale dałaś "cynk":D

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacyjne karteluchy! Plecionka i kotary - wymiatają!

    OdpowiedzUsuń
  16. jak ja kocham te Twoje kurtyny :):) wszystkie sa neisamowite :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...