środa, 15 czerwca 2011

Taki tag

Na blogu sklepu Na Strychu ruszyło właśnie kolejne wyzwanie, którego temat miałam przyjemność wymyślić :)
Te z Was, które dłużej goszczą na moim blogu nie będą zaskoczone moim wyborem: tusze distress i glimmer misty :D

Ja zrobiłam tag
który dadatkowo wpasował się idealnie w TO wyzwanie na blogu scrapkowym :)


Sześć kolorów GM, fioletowy distress, tektura, białe kwiatki, stempel Pink Paislee, kawałek białej koronki bawełnianej

Szczegóły wyzwania oraz piękne prace stryszkowego DT możecie zobaczyć TU 
:)

18 komentarzy:

  1. powalająca ilość GM na tej małej powierzchni...ale efekt cudny!!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobens jesteś niesamowita!!!:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. wonderful ! I love the colours and the inks ! wow !

    OdpowiedzUsuń
  4. przeslicznie ci to wyszlo - tak wiem ze moje komentarze sa mega nudne;p

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne kolory! całość oszałamiająca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kobens, uwielbiam Twoje tuszowane prace. Po każdej takiej wizycie na Twoim blogu lecę na zakupy i kupuję nowe kolory tuszy ;) Dziś wypatrzyłam kolejne piękne, których nie mam, fioletowy i błękitny :) Niesamowicie inspirujesz :) Prześliczny tag :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za miłe słowa :*
    Nimuszko tutaj tusz był tylko jeden ;) Dusty concord się zwie ten kolor (polecam!). Niebieskości to zasługa GM- Patina i Spring Violet

    OdpowiedzUsuń
  8. o rety, z każdym dniem jestem coraz bardziej zauroczona Twoimi pracami! te kolory, kwiaty!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne, kolorowe, niesamowite !

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny w kolorze i fakturach. Ten tag to, jak dla mnie, Twoja doskonała wizytówka. Wszystko co najfajniejsze w nim jest:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe i radosne kolory! Mistrzowsko wykorzystujesz media. A ten stempel z zegarem jest niesamowity.

    Dziękuję za udział w wyzwaniu na scrapki.pl-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny tag !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kolory!!! Niezwykle kobensowy tag - uwielbiam twoją twórczość :*

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...