sobota, 14 listopada 2009

Wymianowo, prezentowo, urodzinowo :D

Z przyjemnością dałam się namówić CYNCE (którą podziwiam zawsze i szczerze) na wymianę tolkienowo- pratchettową.
Przyznam się, że było to największe wyzwanie w moim scrapowym życiu i stres ogromny, bo przecież TO MIAŁO TRAFIĆ DO CYNKI!!!
Kartkę jakoś "wykulałam"
(zdjęcia autorstwa Cynki :*)





Przy zakładce poległam, więc jej tu pokazywać nie będę...

Ja za to stałam się przenajszczęśliwszą posiadaczką Cynkowych cudowności w postaci karteczki w moich najulubieńszych kolorach z cytatem z Hobbita



i cudnej zakładki ze Śmiercią w kuchni :D



Jakby tego było mało zostałam obdarowana niespodziewajką- cynkową absolutnie prześliczną broszką w booskich mrocznych kolorach. Kobieta zna się na rzeczy, powiadam Wam!! Ja to mam szczęście :D



A od ARLI :* dostałam świetne bloczki do stempli, w tym mój wymarzony 20x8 cm! Mój największy stemplowy "bydlaczek" już niedługo będzie użyty :)



Żeby nie było tak kolorowo, to nadal czekam na obiecany prezent urodzinowy, który po 11 dniach w końcu został wysłany z hameryki...Zobaczymy, kiedy dojdzie (trzymać kciuki, żeby obeszło się bez cła i innych nieporozumień).

Dobrej nocy życzy Wam o rok starsza Kachna zwana Kobensem :*

20 komentarzy:

  1. sto lat? :D

    tak czekałam, kiedy wrzucisz to to do siebie, bo u Cynki ju widziałam.
    świetna kartka :)

    heheh widzę, że mamy ten sam zestaw stempli ;) ja tego bydlaczka w częściach używałam dotychczas tylko :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ju7ż sie u Cynki zachwycałam, ale mogę i tu.
    Ach.
    Ach.
    Ach.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobensie stary... :P cudna jest Twoja karteczka! (Cynki oczywiście też ale nie tu będę je chwalić :P)Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego Najlepszego najsampierw!!!!! :D
    O matko i córko!!!!
    Kartka jest nieziemska!!!!!!!!!!!!!!!!

    bajjka

    OdpowiedzUsuń
  5. w y k u l a ł a ś????? to jest przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna jest ta kartka - baśniowa, nieziemska i .....

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za życzenia i za wszystkie miłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń
  8. aaaa! gdybym wiedziała, że urodziny jeszcze!!!
    NAJLEPSZEGO!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna ta Twoja kartka z Gandalfem!!! Żałuję, że nie da się pomacać przez monitor ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przy kartce obśliniłam monitor!!! Ona jest boska!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe prezenty:) a kartka tolkienowa to cudooo!! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego!!!
    Kartka jest bossska!!!
    I te piękne, "przechodzące w siebie" kolory...
    Miodzio :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się,że moje bloczki Ci się przydały.

    OdpowiedzUsuń
  14. zakochałam się w kartce! cudowna to za mało powiedziane!

    OdpowiedzUsuń
  15. :* dziękuję ogromniaście za Wasze komentarze

    OdpowiedzUsuń
  16. Kobens, ta Twoja kartka to nie dość, że dzieło sztuki, to jeszcze najlepsza realizacja moich wyobrażeń "Wichrowych wzgórz". Piękne dzieło stworzyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  17. fantastyczna kartelucha - po prostu rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kartka Tolkienowa jest cudowna.
    Nic tylko wzdychać mi zostało

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna wymiana, z obu stron! :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...